موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر

به گزارش منبع Fudzilla، کمپانی Samsung در اوایل سال 2018 میلادی می تواند تلفن های همراه جدیدی را بر اساس سیستم عامل Windows 10 و با پلتفرم سخت افزاری Qualcomm Snapdragon عرضه نماید.
شاید این سازنده‌ی کره جنوبی قصد دارد تا تولید تلفن های هوشمندی را با ویژگی یک کامپیوتر و پردازنده‌ی Snapdragon 835 آغاز کند، اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این پروژه گزارش نشده است. انتظار می‌رود اخبار جدید در مورد محصولات این کمپانی در نمایشگاه Mobile World Congress (MWC) که قرار است در تاریخ 26 فوریه تا 1 مارس 2018 در بارسلونا اسپانیا برگزار شود، رسانه‌ای گردد.
باید این نکته را نیز یادآوری کرد که یک هفته پیش در فروش کامپیوترهای هیبریدی HP Envy x2 و ASUS NovaGo مشخص شد، این محصولات، اولین دستگاه‌هایی هستند که با معماری ARM با سیستم عامل Windows 10 تولید شده اند. در تولید این محصولات نیز از پردازنده‌ی Snapdragon 835  به همراه سیستم عامل Windows 10S استفاده شده است.
این دستگاه‌ها با طول عمر بالای باتری و توانایی اتصال به شبکه LTE، میزان انتقال داده را تا 1 گیگابیت بر ثانیه تضمین می کند. اخبار دیگری در شبکه های مجازی از برخی منابع نقل می‌شود که Lenovo نیز قصد دارد تا محصولی مشابه با پلتفرم Snapdragon و سیستم عامل Windows 10 به بازار عرضه نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه