گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

سازمان جهانی ثبت اختراع و علائم تجاری، پتنت جدیدی از کمپانی سامسونگ را تایید کرده است. در این پتنت اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش لمسی قرار می‌گیرد.
هیچ یک از شرکت ها تاکنون نتوانسته است اسکنر اثر انگشت را بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند ایجاد کنند. همان چیزی که مدت ها از گوشی هوشمند iPhone X محصول Apple و Samsung Note8 انتظار می‌رفت.
اما Apple تصمیم گرفت تا از اسکنر سه بعدی چهره در پرچمدار خود استفاده نماید و سامسونگ اسکنر اثر انگشت را به قسمت عقب پنل منتقل کرد و اسکنر عنبیه را به پرچمدار جدیدش اضافه کرد. ظاهرا این ویژگی قرار است در Galaxy S9 ارائه شود.
بر اساس اختراع جدید سامسونگ، حداکثر 12 نقطه ی اسکن در صفحه نمایش به صورت فعال وجود دارد تا اثر انگشت را با هر زاویه ای تشخیص دهد. همچنین گویا محدودیت های دیگری برای باز کردن برخی پوشه ها قرار خواهد گرفت. برای مثال در صورتی که شخص غریبه به گوشی شما دست رسی پیدا کرد نتواند گالری تصاویر را بدون اثر انگشت شما مشاهده کند. این مورد همانند تایید دوم در نرم افزار تلگرام خواهد بود و در صورتی که پس از زمان مشخص شده توسط شما قصد ورود به تلگرام را داشته باشد باید مجددا اثر انگشتتان را اسکن کنید. GSMArena در گزارشی می نویسد با این روش می توانید پیام های خصوصی و مخاطبین خود را پنهان کنید.
شاید فناوری جدید در Samsung Galaxy S9 ارائه شود. بر اساس شایعات، پرچمدار جدید کمپانی قرار است در 25 فوریه در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا رونمایی شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه