موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ آذر

Samsung رسما از گوشی ‌های هوشمند Galaxy A8 و A8 + رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در گروه گوشی های میان رده در بازار جای خواهد گرفت. این کهکشان جدید از سامسونگ، نمونه‌ی مقرون به صرفه از محصول Galaxy S8 می‌باشد و برای طرفدارانی در نظر گرفته شده که نمی خواهند و یا نمی‌توانند هزینه ای برای خریداری پرچمدار این کمپانی اختصاص دهند.
یکی از ویژگی های قابل توجه در محصول Galaxy A8، ضد آب بودن آن است. صفحه نمایش گوشی دارای نسبت 18,5:9 +Full HD و وضوح تصویر 1080x2220 پیکسل می باشد. مدل استاندارد نیز  دارای صفحه نمایش مورب 5.6 اینچی و مدل دارای صفحه نمایش Galaxy A8 + شش اینچی است.
در نشست مطبوعاتی، اعلام شد صفحه نمایش همانند Galaxy S8 ، فناوری Infinity Display می باشد و دارای لبه ای منحنی و قاب بسیار نازک است.
حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین قرار دارد.  دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دو دوربین جلو 8 و 16 مگاپیکسلی هستند. Galaxy A8 تحت پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Exynos 7885 عرضه خواهد شد. رم انتخابی این محصول 4 گیگابایت است البته به زودی در نسخه‌ی پلاس، رم 6 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. حافظه ی ذخیره سازی نیز به صورت انتخابی 32 گیکابایتی و 64 گیگابایت می‌باشد. ظرفیت باتریدر مدل Galaxy A8 به میزان 3000 میلی آمپر ساعت و نسخه ی پلاس 3500 میلی آمپر ساعت است. لازم به ذکر است هر دو محصول دارای تکنولوژی شارژ سریع می باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه