سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده (KBPP) ایالات متحده، کمپانی سامسونگ تاکنون ۲.۸ میلیون دستگاه از ماشین لباسشویی های تولید شده این کمپانی را از میان مصرف کنندگان جمع آوری کرده است. این تصمیم پس از ارائه گزارش متعدد از عملکرد بد این دستگاه اتخاذ شده است.
به گزارش این روزنامه، در موارد اعلام شده، به هنگام کار کردن ماشین قسمت بالایی این دستگاه ناگهان جدا می شود، به طوری که برخی از صاحبان دستگاه مجروح شدند. سامسونگ اعلام کرده مشتریان به صورت رایگان می تواند ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنند، همچنین کارت ضمانت نامه یک ساله نیز دریافت خواهند کرد. از طرف دیگر درصورت تمایل فرد به محصولی از کمپانی دیگری می توانند از درصد تخفیف قابل توجهی بهره مند شوند و اگر فرد درخواست استرداد مبلغ را داشته باشد، کمپانی ظرف مدت ۳۰ روز هزینه را به آنان برگشت خواهد داد.
در ماه آوریل سال ۲۰۱۵، کمپانی سامسونگ مجبور شد تا ۶ مدل از ماشین لباسشویی عرضه شده خود را در استرالیا و نیوزیلند جمع آوری کند که این میزان معادل ۲۰۰ هزار دستگاه بود و دلیل این امر آتش گرفتن موتور ماشین لباسشویی به هنگام کار بود.
تاکنون ۷۰۰ نفر از این محصول شکایت کرده اند و در یکی از این موارد فرد دچار شکستگی فک شده است. کمپانی تاکنون ۳۴ مدل دستگاه ماشین لباسشویی را به بازار عرضه کرده است. حال پس از شکست سامسونگ در زمینه گوشی هوشمند نوبت به لوازم خانگی رسیده است و باید دید که چه اتفاقی برای برند سامسونگ خواهد افتاد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه