پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

روز جمعه، Samsung Electronics ساعت هوشمند Gear S3 را در کره‌جنوبی روانه‌ی بازار کرد. عرضه‌ی این محصول هفته‌ی آینده،  از ۱۸ نوامبر در کشور‌های دیگری مانند استرالیا، سنگاپور، انگلستان، آمریکا، دبی، فرانسه و آلمان آغاز خواهد شد.
ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier  عرضه می‌شود. مدل کلاسیک ظاهر ساده‌تری دارد اما مدل Frontier ظاهری مدرن‌تر و از بدنه‌ای فلزی بهره‌مند است. این دو مدل در اکثر مشخصات سخت‌افزاری با یکدیگر مشترک‌اند. به استثنای مدل Frontier که از اتصال 3G/LTE برخوردار است، هر دو از فناوری پرداخت‌ NFC و MST  پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از ارتباط LTE می‌توانید از طریق برنامه‌ی Spotify موسیقی گوش کنید و حتی می‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید. هر دو مدل Gear S3 استاندارد IP68 دارند که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم می‌کند. باتری این ساعت‌های هوشمند ۳۸۰ میلی‌آمپر  است و با یک بار شارژ آن می‌توانید چهار روز با این محصولات کار کنید.
این شرکت همچنین در همان روز در کره‌جنوبی از نسخه‌ی Blue Coral گوشیGalaxy S7 Edge رونمایی کرد. بازار فروش ساعتهای هوشمند چشم‌انداز مثبتی را در پی ندارد. به گفته IDC، در ۳ ماهه‌ی سوم فروش ساعت هوشمند، ۵۲ درصد کاهش داشته است اما شرکت Apple  همچنان صدرنشین بازار ساعت‌های هوشمند و سامسونگ در مقام سوم قرار دارد.

برچسب هاSamsung Gear S3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود