موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

به گفته یکی از منابع خبری روسیه، به نقل از منبعی در دفتر مرکزی این شرکت، سامسونگ قصد دارد خط تولید گوشی هوشمند گلکسی نوت را متوقف کند. به گفته یک منبع ناشناس از دفتر مرکزی سامسونگ: " مدیر سامسونگ الکترونیک عنوان می کند، با توجه به اتفاقات پیش آمده و حوادث اخیر، شهرت نام تجاری گلکسی نوت به معنای واقعی کلمه نابود شده است."
این فرد ناشناس عنوان می کند، گلکسی نوت 7، مقصر تمام این اتفاقات است. دلیل این تصمیم، کنار گذاشتن این برند به علت شهرت بد آن است. کاربران در حال حاضر، شنیدن نام گلکسی نوت 7 ، تنها اتفاقات صورت گرفته و احتراق آن در هنگام شارژ در ذهنشان تداعی خواهد شد، حتی اگر مشکلات این نسخه هم به طور کامل برطرف شود، کاربران با تردید این نسخه را خریداری خواهند کرد.
در طی این گزارش آمده است که 50 درصد از افرادی که در مورد این نام تجاری با آنان مصاحبه شده است، نگرش منفی خود را ابراز کرده اند.
این منبع اعلام کرد، سامسونگ قصد ندارد عبارت "گلکسی" را از روی نام تجاری محصولات خود حذف کند و گفته می شود ، انتخاب نام تجاری جدید برای خط تولید انبوه سامسونگ گلکسی برای این کمپانی هزینه زیادی در پی دارد.
هنوز مشخص نیست، سری گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ و قلم ، به نام سامسونگ تولید شوند یا تحت نام تجاری دیگری عرضه شوند. البته دفتر این کمپانی در روسیه اعلام کرده، هنوز بیانیه رسمی برای حذف نام تجاری گلکسی نوت از محصولات سامسونگ اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه