نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

نسخه‌ی آزمایشی Android Nougat برای دارندگان دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در دسترس قرار گرفته‌ است. برنامه‌ی Galaxy Beta سامسونگ نیز در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده، انگلستان و کره‌جنوبی در دسترس است. این طرح همچنین به زودی در چین هم راه‌اندازی خواهد شد.
برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی Android Nougat در دو گوشی ‌هوشمند مذکور، باید در برنامه‌ی Galaxy Beta  سامسونگ ثبت نام کنید که بدین منظور نیاز به دانلود اپلیکیشن مربوطه از فروشگاه Play Store خواهید داشت. علاوه بر این Samsung باید شما را برای دانلود این به‌روزرسانی‌ها تایید کند. در هرحال با ثبت نام در این برنامه می‌توانید همانند دیگر نسخه‌های‌ آزمایشی Beta شرکت یاد شده، نسخه‌ی آزمایشی Android Nougat 7 را بر روی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge خود دریافت کنید. با این کار علاوه بر کسب رضایت مشتریان علاقه‌مند، شرکت سازنده می‌تواند از بازخورد آنان استفاده کرده و مشکلات را به طور کامل در نسخه‌ی نهایی رفع کند.
توجه داشته باشید چنانچه شما به نوعی نسخه‌ی محدود S7 edge Olympic Games یا S7 edge Injustice Edition را دارید، قادر به دریافت نسخه‌ی Beta نخواهید بود. از سوی دیگر در ایالات متحده، شما باید از کاربران Sprint، T-Mobile و یا یکی از مشترکین Verizon باشید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تمام دستگاه‌های اندروید اکنون امکان استفاده از S Health را دارند