موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

توسعه دهندگان کمپانی های Samsung و LG قصد دارند تا با دستیابی به فناوری های جدید در عرصه ی تکنولوژی، گوشی های هوشمند بدون فریم و به صورت کاملا شیشه ای از هر چهار طرف تولید نمایند. به گزارش ETNews، این دو کمپانی هیچ همکاری در این زمینه با یکدیگر ندارند و هر کدام به صورت مستقل در حال توسعه ی محصولات خود می باشند.
در مرحله ی اولیه از کار، توسعه دهندگان با برخی مشکلات در کار مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، عدم استفاده از حسگرها در قسمت های کناری گوشی می باشد. البته به گفته ی این متخصصین، تا سال آینده این مشکلات مرتفع خواهد شد.
مدت زیادی است که ساخت چنین محصولی در پرچمداران آینده ی کمپانی Apple نیز به گوش می رسد اما گویا در این کمپانی هم، برای توسعه ی گوشی های تمام شیشه ای مشکلاتی وجود دارد و هر بار امید می رود که پرچمدار بعدی با این طراحی به بازار عرضه گردد.
چندی پیش در رونمایی رسمی گوشی Mi 6 با طراحی جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند روبرو شدیم. این محصول در پنل شیشه ای پشتی به صورت منحنی و در شیشه ی جلو با یک نمای سه بعدی طراحی شده است. حال می توان گفت اگر کمپانی های بزرگ نظیر اپل و سامسونگ چنین محصولی را در آینده ی نزدیک ارائه نکنند ممکن است دیگر رقبا در این زمینه از آن ها پیشی بگیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه