گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

Disney Plus در حال تبدیل شدن به سرویس استریم انحصاری تماشای Simpsons است. این شرکت با تائید این خبر گفت: تمامی ۳۰ فصل این سریال از روز ۱۲ نوامبر، تاریخ راه‌اندازی سرویس، در دسترس قرار می‌گیرند.
این اعلامیه در طول کنفرانس Disney Plus برای سرمایه‌گذاران اعلام شد که در آن شرکت درباره‌ی آینده‌ی طرح‌های سرگرمی‌اش پس از خرید 21st Century Fox صحبت می‌کرد. طبق خبری از Kevin Mayer، ریاست محصول مستقیم به مشتری Disney، مجموعه‌ی Simpsons در حال حاضر برای پخش در Hulu در دسترس است، Disney بخش اکثریت Hulu را کنترل می‌کند. Disney گفته قصد سرمایه‌گذاری سنگینی را در Hulu دارد. مشخص نیست که آیا Disney، مجموعه‌ی Simpsons World را تعطیل می‌کند یا نه – سرویس دیجیتال اختصاصی که The Simpsons را در دسترس مشتریان FX قرار می‌داد.
The Simpsons تنها یکی از چندین نمایش اعلام شده‌ی Disney در طول کنفرانس بود. دو سری جدید لایو اکشن Marvel، بر اساس شخصیت‌های محبوب Cinematic Universe هم گسترش می‌یابند.
سریال‌هایی دیگر، همچون High School Musical: The Musical: The Series، و Monsters at Work نیز در ارائه‌ی Disney  معرفی شدند.
در کل، بیش از ۵ هزار داستان و بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی در زمان راه‌اندازی در سرویس Disney Channel TV قابل دسترس هستند. در زمان راه‌اندازی در تاریخ ۱۲ نوامبر سال جاری، برای سرویس Disney Plus ماهانه ۶.۹۹ دلار (سالانه ۶۹.۹۹ دلار) در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه