گوناگون
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

آن ها به نشان دادن گل های کلیدی و بهترین لحظه ها از تمام بازی های لیگ برتر در حال پخش و در طول فصل می پردازند.
پس از گذراندن یک رکورد 4.2 میلیارد پوندی در حفظ حقوق 126 بازی زنده در طول فصل های سه لیگ برتر بعدی، Sky میخواهد تا افراد بیشتری تحت پوشش این امکانات و بدون در نظر گرفتن جایی که در آن هستند، قرار بگیرند (تا زمانی که در vine نباشد). پیش از این اعلام شده است که آن ها به نشان دادن بهترین صحنه های مورد تقاضا از این فصل خواهند پرداخت که شامل بازپخش های گسترده در تلویزیون، وب و موبایل از طریق Sky Go می باشد اما پخش کننده امروز تایید کرده است که آن ها به زودی به ارائه ی ویدیو کلیپ های واقعی مستقیما در توییتر می پردازند تا هر کسی بتواند آن ها را تماشا کند.
در مشارکت با توییتر، Sky Sports به نشان دادن "مجموعه ای از گل های کلیدی و لحظه های مهیج از تمام بازی های در حال پخش لیگ برتر در طول فصل خواهد پرداخت". و به ارائه ی جزئیات مربوط به تجزیه و تحلیل پس از بازی ها نیز می پردازد. این کلیپ ها وارد حساب Sky Sports @SkyFootball خواهند شد که بر روی دنبال کنندگان در حال حاضر سه میلیونی آن ها تاثیرگذار خواهد بود.
مشتریان Sky Sports همچنین به ویدیوهای بیشتری از بازی های نشان داده شده دسترسی خواهند داشت. آن ها از طریق اپلیکیشن Sky Sports Football Score موجود خواهند بود. که همچنین به نشان دادن صحنه های مورد توجه تمام بازی های لیگ فوتبال و لیگ برتر از هر بازی می پردازد، که شامل بازی هایی می شود که به صورت زنده در BT Sport و بلافاصله پس از سوت پایانی نشان داده می شود. از این فصل، بینندگان خوش شانس در ایرلند میتوانند بازی های 3 بعدازظهر را نیز تماشا کنند که واقعا آن ها را در درجه ی یکسانی با انگلستان قرار می دهد.

برچسب هاSky Sports
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یاهو حداقل 20 میلیون دلار برای حفظ حق اولین پخش زنده فصل عادی بازی های NFL پرداخت کرد