تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

شکاف بین تهیه کنندگان تلویزیون و خدمات پخش از همیشه کوچکتر شده است.
از آن جایی که عادات تماشای مشتریان تغییر می کند، Sky به بازبینی راهنمای برنامه ها و برنامه ریزی ها پرداخته است تا بتواند با ارائه ی خدمات بهتر نشان دهد که مردم می خواهند به تماشا بنشینند. جعبه ی جدید شرکت، Sky Q ، از طریق معرفی Top Picks به انجام این کار پرداخته است، یک کاتالوگ با سرپرستی انسان که شامل  برنامه ها و فیلم هایی می شود که بیش از اندازه برای از دست دادن خوب هستند.که حالا به عنوان به روزرسانی جدید Sky+ در دسترس مشتریان بیشتری قرار گرفته است که امکان دسترسی به bing-watching را نیز آسانتر کرده است.
در این ویژگی شما Top Picks را در بالای صفحه ی خانه ی Sky+ خواهید دید که به ارائه ی محتوا از کانال های  گران قیمت مانند Sky Atkantic و Sky Movies می پردازد. اما همه چیز همین نیست. مشتریان Sky همچنین میتوانند از ویژگی ”Download Next” نیز لذت ببرند که به صورت خودکار به دانلود کردن و لیست کردن اپیزودهای بعدی سریال هایی می پردازد که به وسیله ی Catch Up ،  Sky Box Sets ، Top Picks ، Kids یا Sports نیز قابل مشاهده باشند. Sky گفته است که این ویژگی به وسیله ی پیش فرض فعال خواهد شد اما میتواند از طریق منوی شخصی سازی Sky+ نیز غیرفعال شود.
در ادامه ی استفاده از موضوع binge-viewing ، Sky ویژگی ”Continue Watching” خود را فعال ساخته است که به مشتریان اجازه می دهد از جایی که کار خود را به پایان رسانده بودند، دوباره کار خود را آغاز کنند، بیشتر همانند روشی که به خدمات پخش اختصاصی مانند Netflix و ویدیوهای آمازون اختصاص داده شده است. Sky امیدوار است که به همراه آرایش گسترده ای از تنظیمات Box و سایر محتواهای اختصاصی، شما تمایل نداشته باشید تا به خوش گذرانی بر روی محتواهایی بپردازید که به وسیله ی رقیب آن ها ارائه داده شده است. ویژگی های جدید از امروز عرضه می شوند و انتظار می رود تا در میلیون ها خانه ی Sky+HD تا پایان آگوست، موجود باشند.

برچسب هاSky+
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیدایش آمبولانس های هواپیمایی