نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

مایکروسافت اعلام کرده است که دوباره از bot در skype از آغاز ماه مارچ استفاده می کند و وعده داده است که آنها به ارائه ی تعاملات مفید و سرگرم کننده خواهند پرداخت. در عمل، آن ها بیشتر شبیه موتورهای جستجوگر عمل میکنند که در زمینه ی محتوا ممکن است دچار سردرگمی شوند. اما امروز، آن ها این ویژگی را در قالب چت های گروهی ارائه داده اند، که این مسئله بدین معناست که شما بالاخره می توانید از مکالمه ی آنلاین خود مستقیما به سفارش دادن یک پیتزا بپردازید. به دنبال ملاقات Skype در همین هفته، مایکروسافت به وضوح به دنبال افزایش جاذبه ی پلتفرم پیام رسانی به وسیله ی ابزار بهره وری می باشد.
بیشتر این عملکرد، به احتمال زیاد به نفع برندهای شخص سومی خواهد بود که از Chatbot ها برای ارائه ی خدمات خود استفاده می کنند. این به روزرسانی به دولوپرها اجازه خواهد داد تا به اضافه کردن کارت هایی برای قابلیت گفتگو بپردازند. که به افراد اجازه می دهد تا کارهایی مانند رزرو کردن اتاق های هتل را بدون ترک کردن گفتگو  انجام دهند. آن ها همچنین میتوانند به تایید صحت و درستی برای کاربران در زمینه ی اطلاعات پرداخت و حسابهای کاربری بپردازند. آخرین مورد اضافه ی شده ی بزرگ، اضافه شدن فرآیند زبان طبیعی به bot به صورت خودکار است، که به بهبود توانایی آن ها به منظور تفسیر زبان های عجیب و غریبی می پردازد که افراد سعی میکنند در طول مکالمات آن را به یکدیگر ارسال کنند.
مایکروسافت به باز کردن API-Style و پلتفرم بوت اسکایپ برای دولوپرها پرداخته است تا آن ها محصول خود را در ماه مارچ عرضه کنند. آن ها پیش از این، این روند را به چهارچوب بزرگتر Bot در مایکروسافت تبدیل کرده اند، که تولیدکنندگان Skype bot آن را در اینجا به روزرسانی کرده اند.

برچسب هاSkypeSkype bot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت ارسال پیام های ویدئویی به اسکایپ کاربرانش را در ویندوز فون ممنوع کرده است