نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

Slack تمایل دارد تبدیل به پیشفرض و بهترین مکان برای کارمندان باشد تا با یکدیگر چت کنند و صدها برنامه ی کاربردی را برای انجام کار به هم مرتبط کند. حال این سرویس یک قدم فراتر گذاشته و بر روی پلتفرم جدیدی قابل دسترسی است.
از این به بعد Slack از طریق بسته‌ی نرم‌افزاری Snap در دسترس است، یک بسته‌ای کاربردی که در سراسر محیط‌های منبع‌باز گنو/لینوکس موجود است. Jamie Bennett از Canonical می‌گوید: این شرایط برنامه‌ها را برای گروه وسیع و جدیدی از افراد مهیا می‌کند، این افراد ده‌ها میلیون کاربر دسکتاپ هستند که از توزیع‌های مختلف گنو/لینوکس استفاده می‌کنند.
علاوه بر اوبونتو که توسط Canonical توسعه یافته است، Slack برای کاربران توزیع‌هایی  مانند ArchLinux ،OpenSUSE ،Solus ،Debian و KDE Neon عرضه می‌شود.
همانطور که می‌دانید در ابتدا Slack به عنوان سرویسی برای توسعه‌دهندگان TinySpeak بود که در نهایت تبدیل به Slack شد. در حالیکه این سرویس برای گسترش تعداد کاربرانش با فشار بر بخش سازمانی بزرگ‌تر کار و تلاش می‌کند، هماهنگی با جامعه‌ی توسعه‌دهنده‌ای که از گنو/لینوکس استفاده می‌کنند به طور بالقوه سازگاری قوی و طبیعی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه