گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

Slack اعلام کرد، این اپِ ارتباطی فضای کار که فعالیتش را به عنوان راهی برای ارتباط بین گیمرها آغاز کرد، هم اکنون ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. تعداد کاربران فعال روزانه‌ی آن در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۴ و ۸ میلیون کاربر بودند.
تیم‌هایی که از Slack استفاده می‌کنند صدها هزار اپ Slack سفارشی ساخته‌اند. این در حالی است که بیش از ۱۵۰۰ راه برای خودکارسازی وظایف محیط کار در Slack App Directory وجود دارد. این دایرکتوری شامل بات‌ها و اپ‌های اتوماتیک از توسعه‌دهندگان و شخص ثالث، همچنین ادغام محصولات SaaS نظیر Salesforce ،Jira و HubSpot همینطور سرویس‌های رایانش ابری نظیر Google Cloud و Box هستند.
افزایش کاربران فعال روزانه‌ی Slack به دنبال جذب کاربران اپ‌های HipChat و Stride است که Slack آن‌ها را خریداری کرد.
مدت کوتاهی پس از این خرید، در تلاش برای همگام شدن با رشد سریع Microsoft Teams، شرکت Slack افزایش سرمایه‌ی ۴۲۷ میلیون دلاری داشت که ارزش بازار آن را به ۷.۱ میلیارد دلار رساند.
علاوه بر این، Slack اعلام کرد بیش از ۸۵ هزار مشتری پرداختی دارد که بیش از ۵۰ درصد سال قبل از آن است. اگرچه Microsoft Teams تنها دو سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، این اپ ارتباط تیمی برای کاربران Microsoft Office 365 در حال حاضر توسط بیش از ۳۲۹ هزار سازمان استفاده می‌شود، این میزان در اوایل سال ۲۰۱۸، ۲۰۰ هزار سازمان بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه