تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

این شرکت، این محصول را با تحویل رایگان در درب منزل در اختیار شما قرار می دهد.
احتمالا تبلیغات تلویزیونی در مورد زوج هایی که بر روی یک تخت می خوابند اما با توجه به سلیقه ی خود نیاز به سفتی متفاوتی در هر طرف تشک دارند را دیده اید. Sleep Number یک شرکت است که در پشت این تبلیغات تلویزیونی و تشک هایی با مرکز دوگانه قرار گرفته است. امروز آن ها اعلام کرده اند که تحویل تخت خواب های هوشمند It Bed را آغاز کرده اند که در CES در تاریخ 19 سپتامبر اعلام شده است.
در این تحویل جدید، این محصول در یک جعبه همانند تشک های Casper بسته بندی می شود. اما پس از این که آن را از جعبه خارج کرده و فنر تختخواب را تنظیم می کنید، پس از 15 دقیقه، می تواند خواب لذت بخشی را برای شما به همراه داشته باشد. همانند سایر خط تولیدهای Sleep Number ، این تختخواب از دو مرکز برخوردار است که میتواند با توجه به سطح راحتی یک فرد و با استفاده از یک اتاقک هوا تنظیم شود، همچنین به دنبال کردن عادات خواب شما میپردازد و به Fit Bit ، MapMyRun ، Withings و ترموستات Nest Learning متصل می شود.
It Bed از سایر تختخواب های Sleep Number که از یک تشک دوقلوی 800 دلاری برخوردارند، ارزان تر است. تشک کویین سایز برای شما 1100 دلار هزینه دارد و سایز کینگ آن دارای قیمت 1500 دلار می باشد. تحویل آن رایگان بوده و Sleep Numbers به ارائه ی یک سیاست بازگشت پس از 30 شب پرداخته است.

برچسب هاSleep NumberMattress
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا از تمام قابلیت های IOS استفاده میکنید؟؟حتما این راهنما را مطالعه کنید تا ببینید بسیاری از راه کارها دم دستتان بوده و شما خبر نداشته اید!!