کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

گزارش‌ها حاکی از آن است به تازگی شرکت Snap در بخش واقعیت افزوده سرمایه‌گذاری کرده و استارتاپ Cimagine Media را در معامله‌ای به ارزش ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلار خریداری کرده است. Calcalist News گزارش می‌دهد، مالکیت مذکور فرصتی را برای Snap فراهم می‌سازد تا به یک مرکز توسعه در خاورمیانه بدل شود. در حال حاضر بیش از ۲۰ متخصص در Cimagine Media فعالیت می‌کنند.
همانطور که می‌دانید، Cimagine چهار سال پیش به منظور توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با بینایی کامپیوتری، تجزیه‌وتحلیل تصاویر به‌صورت آنی، توسعه‌ی موبایل، بازاریابی بین‌المللی و زمینه‌های دیگر تاسیس شد. حوزه‌‌هایی که شرکت مذکور در آن‌ها فعالیت می‌کند، ارتباط تنگاتنگی با Snap دارند چراکه اپلیکیشن Snapchat به شدت به واقعیت افزوده و مانند آن متکی است. البته Cimagine، بیشتر جنبه‌های گوناگون تجارت الکترونیک با استفاده از واقعیت افزوده را برای Snap  به ارمغان می‌آورد، از این‌رو به نظر می‌رسد Snap تا سال آینده درصدد عمومیت قابلیت‌هایی نظیر خرید از طریق Snapchat برآمده و راه‌های جدیدی را برای درآمدزایی ایجاد نماید.
شایان ذکر است، در حال حاضر Cimagine با شرکت‌هایی نظیر Shop Direct ،John Lewis و Coca-Cola مشارکت می‌کند و در پی آن است تا از پتانسیل واقعیت مجازی در حوزه‌ی خرده‌فروشی استفاده کند. Snap نیز درصدد همکاری با خرده‌فروش‌ها و فروشگاه‌های بزرگی که در پی استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی جدیدتر هستند، برمی‌آید و  این خرید جدید می‌تواند فرصتی خوبی برای چنین کسب‌وکارهایی باشد.
چنانچه برنامه‌ی بعدی Snap عرضه‌ی اولیه سهام باشد، این شرکت باید بتواند یک قدم از رقبایی نظیر Facebook جلوتر رود، چراکه Facebook به‌سرعت ویژگی‌های جدید اپلیکیشن Snapchat را کپی‌برداری کرده و در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. Snap در یک سال اخیر چند شرکت استارتاپ را در این حوزه خریداری کرده که در اختیار گرفتن Cimagine در آخرین روزهای سال جاری میلادی صورت گرفته است.

برچسب هاsnapCimagine Media
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار