پوشیدنی
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

Snapchat امروز از نام جدید خود یعنی Snap رونمایی کرد. Snapchat شرکتی بوده است که با معرفی سرویسی در سال‌های اخیر، به پیام‌های موقتی معنا و مفهومی تازه بخشیده است. این شرکت همچنین از عینکی به نام Spectacles رونمایی کرده است که قابلیت عکاسی و اشتراک سریع آن را به موبایلی که به آن متصل است، میسر می‌سازد. البته این امکان تنها از طریق اپلیکیشن Snapchat امکان‌پذیر است. خبرها پس از آن انتشار یافت که Business Insider گزارشی مبنی بر وجود ویدئوی تبلیغاتی از این دوربین، منتشر ساخت.
هنگامی این عینک را بر روی صورت خود می‌گذارید، با لمس دکمه‌ای در گوشه‌ی آن، می‌توانید ویدئوی ۱۰ ثانیه‌ای از زاویه‌ی دید خود ضبط کنید. با هر بار لمس این دکمه، یک کلیپ دیگر ضبط می‌گردد. قیمت این عینک ۱۳۰ دلار در نظر گرفته شده و در ابتدا به طور محدود تولید خواهد شد. با وصل کردن چندین بخش به هم، طول ویدئوها می‌تواند به ۳۰ ثانیه برسد.
Spectacle هنگام قرارگیری بر روی قاب خود، همانند محصول AirPods شرکت Apple، شارژ خواهد شد. کابل شارژ آن هم می‌تواند هم عینک را شارژ کند و هم قاب را. با هر بار شارژ این عینک، تقریبا امکان یک روز ضبط ویدئو در اختیار شماست. شارژ قاب این محصول نیز، ۴ وعده اضافه‌تر به شاٰرژ شما اضافه می‌کند.
Spectacle بیشتر برای ضبط ویدئو است، تا استفاده از آن، بنابراین این عینک را با Google Glass نسخه‌ی ۲۰۱۶ آن مقایسه نکنید. گرچه ممکن است شباهت‌هایی با هم داشته باشند.
سوالی که مطرح می‌‌شود آن است که آیا تعداد قابل قبولی از مردم تمایل به استفاده از این عینک در ملاء عام را دارند یا خیر.
این شرکت کالیفرنیای جنوبی،‌ در ابتدای امسال،۱.۸۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار