کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Snap Map طرحی از Snapchat برای نزدیک کردن محتوای آنلاین خود با راه‌های تقویت واقعیت افزوده‌ی آفلاین است و حق تکثیر آن را به دست آورده است. استارتاپ مکانیابی واقعیت افزوده‌ی Drop به TechCrunch گفت که شرکت Snap مالکیت معنوی آن را در سال 2015 به دست آورده بود که شامل پتنت "پیام‌رسانی مبتنی بر مکان" بود. در سال 2013، شرکت Drop اپلیکیشنی توسعه داد که به افراد اجازه‌ی پست کردن عکس‌ها یا متن به مکانی خاص مانند کسب‌وکارها را می‌داد، و دنبال‌کنندگان آن حساب کاربری می‌توانستند آلارم رسیدن و نزدیک شدن این پست‌ها را در هنگام ورود به آن منطقه دریافت نمایند.
با استفاده از مالکیت معنوی Drop، شرکت Snapchat می‌تواند ویژگی مشابهی را راه‌اندازی کند که به کاربران اجازه‌ی پیدا کردن پیام‌های مبتنی بر مکان را با Snap Map یا Snapchat AR بدهد. در پایان سال 2015، شرکت Drop در نهایت اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در زمان حقیقی را راه‌اندازی کرد که Firefly نامیده می‌شد، این برنامه کاملا شبیه به Zenly بود.
TechCrunch هفته‌ی گذشته گزارش داده بود که Drop توسط Snapchat بین 250 تا 350 میلیون دلار خریداری شده است اما همچنان به صورت مستقل کار خود را ادامه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه