تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

برنامه ی اصلی، به کار گرفتن ربات های مورد علاقه ی همه ی افراد در سایز مناسب است.
شرکت تلویزیونی ژاپنی SoftBank در نظر دارد تا با Honda در زمینه ی آخرین تکنولوژی ماشین های پیشنهادی آن همکاری کند: ماشین هایی که می توانند نه تنها صحبت کنند، بلکه می توانند احساسات رانندگان خود را بخوانند.
در طول ارائه ی جرئیات برنامه ها در یک رویداد اختصاصی در توکیو، SoftBank و Honda ایده های خود را به اشتراک گذاشتند، و به ابزار تمایل خود برای آینده ای پرداختند که در آن ماشین های هیوندا میتوانند با رانندگانی که از ربات SoftBank’s Pepper استفاده می کنند، صحبت کنند و با آن ها ارتباط داشته باشند. این ربات دوست داشتنی از اندازه ی مناسبی برخوردار است و به صورت ایده آل در زمانی که نیاز به ارزیابی صحبت های راننده و سایر داده های وارد شده به وسیله ی حسگرها و دوربین های مختلف می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.
به وسایل نقلیه، استقلال کافی به منظور ارائه ی توصیه به رانندگان همانند شرکت و پس از ارزیابی شرایط، داده می شود. اگر این مسئله عجیب به نظر می رسد، به آن به عنوان داشتن KITT شخصی خود در ماشین خودتان فکر کنید. با وارد شدن SoftBank به دنیای رباتیک و AI ، زیاد طول نمی کشد تا حسگرهای اضافی و سایر تجهیزات به دنیای اینترنت و خودروسازی وارد شوند.

برچسب هاSoftBankHonda
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با Pepper آشنا شوید، روباتی که احساس شما را می‌خواند