موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

کمپانی Sony اخیراً از دوربین خارق‌العاده‌ی جدیدی برای تلفن‌های هوشمند با نام Sony Motion Eye Dual رونمایی کرده است و Xperia XZ2 Premium اولین محصول کمپانی مجهز به دوربین جدید خواهد بود. چند ماه پیش بود که این گوشی هوشمند در Mobile World Congress به نمایش گذاشته شد که یکی از ویژگی‌های آن ثبت تصاویر در نور بسیار کم بود.
در حقیقت، Xperia X2 Premium می‌تواند در حالت 51200 ISO برای عکس‌ها و 12800 برای ویدیوها تصویربرداری کند. پیش از برای ثبت چنین تصاویری به تعویض چندین لنز نیاز بود. Motion Eye Dual ترکیبی از حسگرهای B / W و رنگی است. اولین لنز مربوط به کنتراست و دومی برای ثبت رنگ است که در نهایت تصویر توسط پردازشگر Sony AUBE پردازش می‌شود.
این گوشی هوشمند با استفاده از HDR از ضبط ویدئو در رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین حالت بوکه و Super Slow Motion 960 fps که برای گوشی هوشمند Xperia XZ2 در MWC 2018 باکیفیت‌های 1080p و 720p به نمایش درآمد، در این محصول ارائه‌ شده است.
دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی است و صفحه‌نمایش برای این دوربین به‌ عنوان یک فلش کار می‌کند. Sony Xperia XZ2 Premium دارای نمایشگر 5.8 اینچی 4K HDR با رزولوشن 2160 × 3840 است که طبق گفته‌ی سونی، ۳۰ درصد روشن‌تر از نسل قبلی است. پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 845 با ۶ گیگابایت رم، همه و همه بر روی سیستم‌عامل Android 8.0 Oreo کار می‌کند.
این پرچم‌دار همچنین مجهز به سیستم ارتعاش پویا Sony است. این ویژگی می‌تواند صدای محیط، فیلم‌ها و بازی‌های را تجزیه و تحلیل نماید و سپس با توجه به موسیقی متن ارتعاشاتی را در صدا ایجاد نماید. نرم‌افزار اختصاصی مکمل و فوق‌العاده سونی صدا را تجزیه و تحلیل و سیستم ارتعاشی را هماهنگ با آن فعال می‌کند و تجربه‌ی لذت‌ بخشی را هنگام گوش دادن به موسیقی فراهم کند. بلندگوهای XZ2 Premium، همانند XZ2 از سیستم S-Force Front Surround استفاده می‌کنند و از Hi-Res Audio ،DSHEE HX و LDAC پشتیبانی خواهند کرد.
پنل جلو و عقب این محصول با استفاده از محافظ Gorilla Glass 5 و لبه‌ها با شیشه‌ی محافظ 3D پوشانده شده است. این محصول با گواهی حفاظت IP65 / IP68 مقاوم در برابر آب و گردوغبار ارائه خواهد شد. ظرفیت باتری ۳۵۴۰ میلی‌آمپر ساعت و از شارژ Qi و سیستم شارژ بی‌سیم WCH20 پشتیبانی می‌کند که تکنولوژی آن هم‌زمان با XZ2 Premium ارائه خواهد شد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این محصول در تابستان امسال عرضه و قیمت پیشنهادی نیز در آینده‌ای نزدیک رسانه‌ای خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه