سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

در جریان برگزاری کنفرانس E3، کمپانی Sony به اخباری در مورد تاریخ عرضه ی بازی جدید God of War IV در مارس 2018 پرداخت. توسعه دهندگان استدیو Santa Monica Studi، گیم پلی جدید را در صفحه ی رسمی استدیو در YouTube به نمایش گذاشته اند. تریلری که در آن کراتوس به جنگ خدایان اسکاندیناوی خواهد رفت.
جالب است به این نکته اشاره کنیم که در سری جدید کراتوس سعی دارد به فرزند خود، فنون رزمی و نظامی یاد بدهد. سوژه ی اصلی بازی God of War IV، حول محور زندگی کراتوس یکی از جنگجویان اسپارتان به نام کراتوس و پسرش شکل گرفته است.
در این سری جنگ در سرزمین های اسکاندیناوی و مبارزه با خدایان وایکینگ ها جریان خواهد گرفت. کراتوس باید تمام سعی خود را برای آموزش به فرزندش آماده کند و خشم درون خود را فرو خورد تا برای فرزندش نمایان نشود. در این بازی شما نقش کراتوس را خواهید داست اما این بازی به دو شخصیت پدر و پسر گره خورده است و شما می توانید در قسمت هایی از بازی از فرزند کراتوس کمک بگیرید. برای مثال در قسمتی شما با یکی از مارهای عظیم الجثه رو برو خواهید شد که زبان این مار را تنها فرزند کراتوس آموخته است. در نسخه ی جدید این بازی توسعه دهندگان خدای جنگ، خدایان، هیولاها و موجوداتی ترسناک و جدید را به بازی افزوده اند. این بازی برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه