سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

کمپانی ژاپنی سونی قصد دارد تولید کنسول های بازی PlayStation 3 را متوقف کند. این خبر در پرتال رسمی شرکت منتشر شده است. توقف تولید این کنسول در اواخر ماه مارس سال 2017 انجام خواهد شد و تاکنون تنها در ژاپن عرضه ی دستگاه متوقف شده است. این محصول برای اولین بار در سال 2015 و در نیوزلند به فروش رسید.
آخرین مدل با هارد 500 گیگابایتی دیگر در فروشگاه در دسترس قرار نخواهد گرفت. مدل ۵۰۰GB در حال حاضر تنها مدلی است که برای کنسول پلی استیشن ۳ تولید می‌شود. با توجه به گفته های یکی از خرده فروشان ژاپنی، تولید این کنسول حداکثر تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد. متاسفانه اخبار دیگری مبنی بر زمان توقف فروش این کنسول در کشور های دیگر اعلام نشده اما گمان می رود در آینده ای نزدیک کمپانی با توقف تولید خود محصولات جدید را در صدر کنسول های رقابتی خود در بازار قرار دهد.
این کنسول اولین محصول مجهز به تکنولوژی Blu-Ray بود. این دستگاه دارای پردازنده ی Cell Broad Engine، کارت شبکه ی Gigabit Ethernet و رابط اتصالی بی‌سیم Bluetooth و Wi-Fi می باشد. در سال 2011، 50 میلیون نسخه از این کنسول فروخته شد. در حال حاضر نیز حجم فروش این کنسول به بیش از 85 میلیون نسخه رسیده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه