سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

کمپانی Sony اعلام کرده است دیدگاه توسعه‌ی دستگاه‌های جدید این شرکت تغییر کرده است. رئیس بخش PlayStation کمپانی Sony، آقای Tsuyoshi Kodera،گفت: نسل بعدی کنسول‌های بازی تا سه سال آینده عرضه خواهد شد. به گفته‌ی وی، توسعه‌دهندگان این بار از روند کوتاه‌ مدت برای توسعه‌ی کنسول صرف‌ نظر خواهد کرد و سعی دارد تا محصول خود را هر ۶ یا ۷ سال یک‌ بار آن‌ هم با فناوری روز دنیا ارائه دهد. PlayStation 4 در سال ۲۰۱۳ به کاربران عرضه شد. از آن زمان ناکنون حدود ۷۹ میلیون کنسول فروخته‌ شده وجود دارد.
در حال حاضر این شرکت جهت‌گیری جدیدی را برای فعالیت‌های خود در نظر گرفته است و سعی دارد تا با تمرکز بر پشتیبانی از خدمات بازی، برای کنسول‌هایی نظیر PlayStation Plus که حدود ۳۴ میلیون گیمر دارد و همچنین توسعه‌ی دستگاه‌های تلفن همراهی که کاربران را قادر می‌سازد در خارج از خانه از بازی‌های کامپیوتر لذت ببرند، اهداف خود را یکی پس از دیگری محقق نماید.
کودرا می‌گوید مفهوم معمول از کنسول‌های بازی Sony دیگر قدیمی شده است و توسعه‌دهندگان سعی دارند تا محصولات خود را با دنیای فناوری روز پیوند دهند و مطمئناً در آینده گرایش بیشتری به صنعت بازی در زمینه‌های مختلف شکل خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه