موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

شرکت Sony در جریان برگزاری نمایشگاه CES-2018 جدیدترین گوشی هوشمند خود را بانام Xperia L2 عرضه کرد. موضوعی که در این محصول و در نگاه اول‌ نظر کارشناسان را جلب می‌کند نوآوری در طراحی محصول است و نمونه‌ی آن مدل‌های قبلی کمپانی تکرار نشده است.
Sony Xperia L2 دارای پردازنده‌ی MediaTek MT 6737T‌ می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای حافظه ی دائمی برای ذخیره‌ی موسیقی، عکس‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های کاربردی می‌باشد. البته می‌توان میزان کارت حافظه را افزایش داد.
سونی Xperia L2 دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1280x720 پیکسل است. دوربین سلفی در این محصول با وضوح 8 مگاپیکسل و دوربین اصلی با 13 مگاپیکسلی انتخاب‌ شده است. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند دارای یک درگاه USB Type-C و همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.
Sony Xperia L2 اکثر گوشی‌های هوشمند بازار و همگام با فناوری‌های روز دنیا به اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی مجهز شده است. سیستم‌عامل Android 7.1.1Nougat بر روی این محصول اجرا خواهد شد. فروش این محصول از ژانویه ی سال جاری آغاز خواهد شد و قیمت دستگاه هم هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه