سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

در جریان کنفرانس خبری E3، شرکت Nintendo اعلام کرد Fortnite به زودی به کنسول Switch آن می‌آید. علاوه بر این، این بازی در فروشگاه دیجیتال Switch هم عرضه می‌شود. با توجه به اینکه Fortnite بازی رایگانی است که به طور کامل آنلاین بازی می‌شود و از همگام‌سازی حساب‌ها پشتیبانی می‌کند، برخی سوالات جانبی در مورد اینکه آیا بازیکنان Switch قادر به کراس-پلی با این بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها هستند یا نه را مطرح می‌کند.
وقتی این سوال از نماینده‌ی Epic Games PR، آقای Nick Chester پرسیده شد، وی در توئیتش گفت که نسخه‌ی Switch بازی Fortnite کراس-پلی با Xbox One ،PS4 ،PC و موبایل را پشتیبانی می‌کند. در حقیقت افراد می‌توانند با هر شخصی به جز بازیکنان PS4 بازی کنند. پس بازیکنان قادر به بازی چند سکویی بین PS4، موبایل و PCها هستند.
متاسفانه این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان Fortnite بر روی PS4 نمی‌توانند به حساب‌های Epic خود در Switch وصل شوند که بدین معنا است افراد شاهد پیشرفت هفتگی خود یا هر دسترسی به پوسته‌ها یا emoteهای خود نیستند. و از آنجایی که حساب Epic افراد در بیشتر موارد با نام کاربری PSN مرتبط است، برای مثال، فرد نمی‌تواند با حساب Epic با PSN بر روی نسخه‌ی Fortnite در کنسول Xbox One وصل شود و ظاهرا این مسئله برای Switch هم صادق است.
پس زمانیکه برای همگام‌سازی حساب کاربری Xbox Live به Epic متصل به PSN تلاش شود، پیام زیر نمایش داده می‌شود:
این حساب کاربری Fortnite مرتبط با پلتفرمی است که اجازه‌ی کار با Xbox را ندارد. وب‌سایت Fortnite و سرویس مشتری Epic قادر به تغییر آن نیستند. برای بازی کردن با Xbox لطفا حساب جدیدی ایجاد کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه