کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

سایت پخش موسیقی SoundCloud از سرویس موسیقی اولیه‌ی خود SoundCloud Go در مارس ۲۰۱۶ پرده‌برداری کرد. این سایت مانند دیگر سرویس‌های موسیقی چون Spotify ،Pandora و Apple Music است. درحالی که SoundCloud رشد درآمد را نشان می‌داد، Financial Times هشدار می‌دهد که شرکت مذکور نقدینگی خود را تا پایان سال از دست خواهد داد، مگر آنکه سرمایه‌گذاران جدید از آن حمایت کنند. این نشان می‌دهد که SoundCloud با اینکه ایده‌ی خوبی پشت آن بود، نتوانست به مقدار کافی رشد کند.
این شرکت متعاقب راه‌اندازی SoundCloud Go رشد مالی خوبی داشته، اما بحران مذکور پس از ازدست دادن ۵۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵  آغاز شد.
در ماه سپتامبر امسال اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه Spotify که بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی در دنیا است، قصد دارد تا SoundCloud را به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری کند، اما چندی پس از آنکه SoundCloud خود را برای عرضه‌ی اولیه‌ی سهام عمومی در سال ۲۰۱۷ آماده می‌ساخت، Spotify تمایل خود را به این معامله دوباره نشان داد. SoundCloud Go وارد رقابت با سرویس‌های پخش موسیقی مانند Pandora و Spotify در بازار جهانی شده است. سرمایه‌گذاری جدید و اضافی ممکن است تنها راه کمک برای نجات این شرکت باشد. با این حال SoundCloud یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پخش موسیقی با پایگاه کاربری ۱۷۵ میلیون شنونده در دنیا می‌باشد. این یک پلتفرمی است که اغلب توسط موزیسین‌های جدید مورد استفاده قرار گرفته و محلی برای کشف هنرمندان و آهنگ‌های جدید می‌باشد.
به طور کلی با تمامی مشکلاتی که SoundCloud درگیر آن است، هنوز هم کاربران خود را داشته و به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب هاSoundCloud
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

راه های cloud : دید وسیعی از آینده ی خانه سازی لس آنجلس