کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

SoundHound اعلام کرد با هدف سرعت بخشیدن به رشد جهانی پلتفرم هوش مصنوعی صدای Houndify، گنجاندن زبان‌های جدید، افتتاح دفاتر بیشتر، و قرار دادن دستیار صوتی Hound در دیوایس‌هایی از لوازم خانگی گرفته تا ماشین‌ها، این دور تامین بودجه‌ی جدید را پیش برده است. سرمایه‌گذاران در این دور Tencent ،Hyundai ،Orange S.A و Daimler AG هستند.
توسعه‌دهندگان با کنار گذاشتن گزینه‌هایی چون کورتانا، الکسا و دستیار گوگل، پلتفرم Houndify را برای قرار دادن در کنترل صدای بیش از هزار دستگاه انتخاب کردند. SoundHound در حال حاضر برای رابط‌های مکالمه‌ای ماشین‌های Hyundai، پلتفرم خودروی اتوماتیک Nvidia Drive، سازندگان قهوه‌ی Bunn، و ربات خانگی Kuri متعلق به Mayfield Robotics استفاده می‌شود. همیار صدای Hound، علاوه بر این قابل استفاده به صورت رایگان از طریق اپلیکیشن‌های SoundHound در iOS و اندروید است.
کیوان مهاجر، موسس و مدیر عامل SoundHound گفت: هدف ما آوردن همیار صدای‌مان به پلتفرم هوش مصنوعی صدا در هر دیوایسی است.
علاوه بر تکنولوژی که شرکت اعتقاد دارد از جمله برتری‌های آن است، مهاجر معتقد است مزیت SoundHound این است که هر بار دیوایسی از این کنترل صدا استفاده می‌کند نیازی به بردن نام برند شرکت نیست، این روشی است که الکسا و همیار گوگل استفاده می‌کنند.
دفتر مرکزی SoundHound در سان‌فرانسیسکو قرار دارد و این شرکت قصد افتتاح دفاتری در چین، فرانسه، و آلمان، همچنین توسعه‌ی دفاترش در ایالات متحده، اروپا و کره‌‌جنوبی را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه