کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

Spotify یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های پخش برنامه‌های آنلاین موسیقی در جهان است که حدود ۴۰  میلیون مشترک با پرداخت هزینه‌ی ماهیانه دارد. در تازه‌ترین اقدام این شرکت برای گسترش مسیر خود، مالکیت Preact را از آن خود کرده است. شرکت Preact، سرویس و پلتفرم مبتنی بر رایانش ابری است که به منظور کاهش ریزش کاربران و افزایش تعداد مشترکین شرکت‌هایی مانند Spotify ایجاد شده است. لازم به ذکر است که مفاد قرارداد فروش این شرکت با Spotify هنوز فاش نشده است. به نظر می‌رسد Preact فعالیت‌های خود را در پاییز ۲۰۱۵ متوقف کرده و از زمان ‌تأسیسش در سال ۲۰۱۲ ، ۱۶/۷ میلیون دلار افزایش درآمد داشته است.
امروزه شرکت‌هایB2B بسیاری در بازار درصدد کاهش ریزش کاربران و بهبود روابط با مشترکان برآمده‌اند، اما به نظر می‌رسد تفاوت اساسی Preact با دیگر شرکت‌ها، تعامل در یادگیری ابزار، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و علوم رفتاری باشد.
در حال حاضر شرکت Spotify به منظور افزایش اشتراک ‌کاربران خود از مدل کسب‌وکار freemium  استفاده می‌کند. در این روش کاربران خدمات اولیه و پایه را به صورت رایگان دریافت می‌کنند که در مورد Spotify شامل تبلیغات هم می‌شود و خدمات اصلی با دریافت هزینه همراه است.
در حال حاضر این قرارداد میان دو شرکت مذکور بسته شده و تیم Preact کار خود را در سان‌فرانسیسکو و نیویورک، به جز لندن، جایی که  دفتر دیگر Spotify قرار دارد، آغاز خواهد کرد.

برچسب هاSpotifyPreact
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

SoundCloud Go Promo، 3 ماه استفاده از موزیک را برای 99 سنت به شما ارائه می دهد