سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

Steam راه‌اندازی قابلیت‌های صوتی و نوشتاری جدیدش، همچنین لیست به‌روزرسانی شده‌ی دوستان برای تمامی کاربران را از امروز آغاز کرد. Steam، مالک بازی ویدئویی Valve به طور فزاینده‌ای در تلاش برای رقابلت با اپلیکیشن چت Discord است، و در نتیجه‌ی فعالیت‌هایش برخی ویژگی‌های محبوب و مورد نیاز شبیه به اپ Discord را در ماه ژوئن، هنگامی که نسخه‌ی بتای بسیار قدرتمند Steam Chat را راه‌اندازی کرد، اضافه کرد. و حالا به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها به عنوان تلاش‌های Steam در بازگرداندن برخی مشتریان Discord است که این شرکت سه سال پیش در زمان راه‌اندازی Discord آن‌ها را از دست داد.
به‌روزرسانی‌های جدید هم عمدتا در ارتباط با طراحی و تسهیل در چت است. با این اقدام، کاربران می‌توانند GIFها و لینک‌های اجتماعی و ویدئوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، دوستان را بر اساس علاقمندی مرتب کنند، یا‌آن ها را بر اساس گیم‌ها یا دسته‌های همفکر گروه‌بندی کنند، و چت‌های گروهی کامل‌تری را که بسیار شبیه به سرورهای Discord هستند، طراحی کنند. علاوه بر این‌ها، Steam Chat قابلیت چت صوتی را هم عرضه می‌کند.
با این حال سوال مشخص این است که آیا با وجود قابلیت‌های جدید اضافه شده، Steam قادر به بازگرداندن کاربران از Discord است یا نه؟

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه