نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

همراه با Fall Creators Update، مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی که قادر به انتقال فیلم‌ها و عکس‌های کاربران در قالب نمایش سینمایی است رونمایی کرد که با افکت های CG، عناوین و موسیقی متن فیلم کامل شده است. Story Remix برنامه‌ی ویندوزی همگانی است که از ماشین یادگیری عمیق و گراف ویندوز استفاده می‌کند.
در حین سادگی، این اپلیکیشنی قدرتمند است که از تحلیل‌های عکس‌ها و هوش مصنوعی برای یافتن کلیپ، یکی کردن افکت‌ها و ویرایش داخلی همراه با موسیقی استفاده می‌کند. این برنامه همچون نسخه‌ی هوشمند کلیپ‌های Apple، دستیار عکس Google و برنامه‌ی Magisto است اما در راستای محتوایی ویندوز 10 می‌باشد.
با اشاره به Creators Update  اخیر، این برنامه می‌تواند موضوعات سه بعدی را از Paint 3D و دیگر برنامه‌ها استخراج کند و یا اجازه‌ی طراحی بر روی فیلم و عکس از طریق قلم (ink) ویندوز را می‌دهد. اما Story Remix فراتر از دیگر سیستم‌های ویرایشی در برخی موارد است. از جمله برخی برتری‌های آن اضافه کردن متن، فیلترها و ساندتراک ها، به‌یاد‌آوری پروژه‌های گذشته با تطبیق تنظیمات، ویدئوهای پیش ساخته و همینطور به لطف ماشین یادگیری، تجزیه و تحلیل فیلم و عکس می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه