این خبر شاید قدری بر روی موقعیت و موفقیت در نظر گرفته شده برای Super Mario Run تأثیرگذار باشد. خبری که Shigeru Miyamoto در هفتهی جاری تأیید نمود که بازی Super Mario Run تنها با اتصال دائم به اینترنت کار خواهد کرد.
شرکت سازندهی آن دلیل این امر را موارد امنیتی و ترس آنکه حالت آفلاین میتواند بازی را ناپایدار و راه را برای سرقت و سوء استفادههایی باز کند، عنوان داشته است. احتمالا این نگرانیها از جایی نیز نشأت میگیرد که Nintendo در این سری نیز نخواسته است که مشخصا برای هر پلتفرم بازی، نسخهی جداگانهای منتشر کند.
طبق اعلام Miyamoto، بر خلاف بازیهای اختصاصی گذشته، این بازی برای کشورهای محدودی عرضه نخواهد شد. بلکه در دسترس ۱۵۰ کشور که هر کدام از این کشورها دارای شرایط محیطی شبکهای متفاوفتی میباشند، خواهد بود.
البته اتصال دائم به اینترنت میتواند مزیتهای خاص خودش را داشته باشد، اما به هرحال برای کاربرانی میخواستند این بازی را در فضایی که دسترسی به اینترنت محدود بود داشته باشند، شاید خوشایند به نظر نرسد.
شرکت سازندهی آن دلیل این امر را موارد امنیتی و ترس آنکه حالت آفلاین میتواند بازی را ناپایدار و راه را برای سرقت و سوء استفادههایی باز کند، عنوان داشته است. احتمالا این نگرانیها از جایی نیز نشأت میگیرد که Nintendo در این سری نیز نخواسته است که مشخصا برای هر پلتفرم بازی، نسخهی جداگانهای منتشر کند.
طبق اعلام Miyamoto، بر خلاف بازیهای اختصاصی گذشته، این بازی برای کشورهای محدودی عرضه نخواهد شد. بلکه در دسترس ۱۵۰ کشور که هر کدام از این کشورها دارای شرایط محیطی شبکهای متفاوفتی میباشند، خواهد بود.
البته اتصال دائم به اینترنت میتواند مزیتهای خاص خودش را داشته باشد، اما به هرحال برای کاربرانی میخواستند این بازی را در فضایی که دسترسی به اینترنت محدود بود داشته باشند، شاید خوشایند به نظر نرسد.