موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

اخبار جدیدی مربوط به گوشی هوشمند و انعطاف‌پذیر Surface Phone مجهز به دو صفحه، بر سر زبان‌ها است. برای اولین‌بار Microsoft خبرهایی از وجود چنین محصولی را منتشر کرد اما بعدها اعلام کرد توسعه‌ی آن متوقف‌ شده است و افزود توسعه‌دهندگان قرار است بر روی توسعه‌ی نوت بوکی با پشتیبانی از Win32 کار کنند.
اما در حال حاضر، گزارش‌ شده که تولیدکننده، قصد دارد تا یک‌بار دیگر در ظاهر و سیستم‌عامل محصول خود تغییراتی را ایجاد نماید. طبق آخرین وعده‌های توسعه‌دهنده، Surface Phone باید در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.
انتظار می‌رود مدیران Microsoft، در این مراسم از سه محصول: تبلت Surface Go (Libra) و (Surface Pro 6 (Carmel و گوشی هوشمند منحصربه‌فرد (Surface Phone (Andromeda که می‌تواند هم در نقش تبلت و هم به‌ عنوان یک لپ‌تاپ ظاهر شود، رونمایی به عمل‌ آورند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، Surface Phone بر اساس Windows 10 کار خواهد کرد و همچنین مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 85 خواهد بود.
این منبع خبر گزارش داده است چندین مدل از Surface Phone در حال‌ توسعه می‌باشد، اما با توجه به نظر توسعه‌دهنده، برای تضمین آن نیاز به انجام تست‌هایی در زمینه‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه خواهد بود. به ادعای مدیران Microsoft، محصول جدید به یک شگفتی در بازار گجت‌های هوشمند تبدیل خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه