گوناگون
سید سجاد احمدی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

T-Mobile تعداد سرویس های سرگرم کننده اش را زیادتر از گذشته کرد، به این معنی که کاربرانش پول کمتری برای استفاده از این سرویس ها به طور جداگانه پرداخت خواهند کرد.
سرویس های جدیدی که به برنامه Un-carrier اضافه شدند عبارتند از: ABS، Fox Now، Applee Music و تعداد بسیاری دیگر از جمله DPAN.TV. به طور کلی در حال حاضر بیش از 100 برنامه سرگرم کننده گوناگون برای کاربران این سرویس وجود دارد، بارها بیشتر از ارائه این سرویس در 8 ماه گذشته.
به نظر می رسد پیشرفت این برنامه بسیار خوب بوده باشد، اما جالب است بدانید که همه از این روند راضی نیستند. محققان دانشگاه Northeastern می گویند که Binge On همیشه بر اساس آنچه باید باشد عمل نکرده و در بیشتر اوقات سرویس هایش به زیر مقدار استاندارد می رسند، برای مثال رزولوشن تصویر 480p معمول ترین کیفیت نمایش ویدئوهای این سرویس است، برای اینکه کاربر آزرده نشده و بتواند یک ویدئو را به طور کامل ببیند شاید مجبور باشد این کیفیت را انتخاب کند.
رئیس و مدیر عامل این شرکت آقای John Legere می گوید که تاکنون بیش از 765میلیون ساعت ویدئو به طور رایگان برای کاربران استریم شده اند، و اینکه این رایگان بودن سرویس رمز موفقیت برای جذب کاربران و بازار است.

برچسب هاT-Mobile
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل به علت تخلف در موضوع پتنت ها 234 میلیون دلار جریمه شد