کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

این دو اپراتور موبایل پس از اینکه نتوانستند به شرایط متقابل مطلوبی دست یابند، مذاکرات ادغام نه چندان محرمانه‌ی خود را پایان دادند. هیچ یک از طرفین درباره‌ی آنچه اشتباه رخ داده، مقصر نیستند اما اظهارات آن‌ها تعادل قدرت ناپایدار را نشان می‌دهد. John Legere از T-Mobile گفت: ادغام به دلایل چندی دلگرم کننده است اما اینکه یک معامله باید "ارزش بالای بلند مدتی" را برای اپراتوری که در حال حاضر خودش به تنهایی خوب کار می‌کند را فراهم کند.
در عمل، دلیل فروکش کردن معامله بین این دو شرکت سر سخت ممکن است عدم تمایل آن‌ها به دست کشیدن از میزان مالکیت‌شان باشد. T-Mobile دلیل خود را اینگونه توضیح داد: چرا کنترل را از دست دهیم وقتی که همه چیز در حال رشد است؟ با این حال این معامله برای Sprint پیچیده‌تر است. بنابر گزارش‌ها، SoftBank در جلسه‌ای که در اواخر اکتبر داشت تصمیم گرفت که نمی‌تواند از کنترل صرف نظر کند، و این تصمیم Sprint که توسط این بانک پشتیبانی می‌شود را در موقعیتی غیر معمول قرار داد. پنابراین Sprint در این شرایط قادر به انجام هیچ مصالحه‌ای نبود.
در هر صورت، پایان دادن به ضوابط مذاکرات همچنان تلاش دیگری برای تحکیم بازار تلفن همراه ایالات متحده‌ی آمریکا است. و اینکه آیا این اتفاقی خوب است یا بد، هنوز مشخص نیست چرا که اپراتورهای بیشتر به معنای رقابت بیشتر است، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که Sprint سخت در حال مبارزه با نقطه‌ای است که ممکن است به عنوان یک گزینه‌ی قابل دوام مورد استفاده قرار نگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه