موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

شما می توانید وسایل الکترونیکی آمازون را به صورت آنلاین و هم اکنون خریداری کنید، آن ها پاییز امسال در فروشگاه ها عرضه خواهند شد.
چندین سال پیش، بازدید از یک Target یکی از بهترین روش ها به منظور مشاهده ی محصولات Kindle آمازون ، پیش از آن که تصمیم بگیرید تا پولی که با زحمت آن را به دست آورده بودید را خرج کنید، محسوب می شد. اما در سال 2012، Target فروش Kindle را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها متوقف کرد. اگرچه این مسئله در حال تغییر است، به طوری که امروز شما می توانید Kindle PaperWhite و Kindle استاندارد را به صورت آنلاین از Target خریداری کنید. و یک گزارش از Bloomberg به این نکته اشاره می کند که شما به زودی قادر خواهید بود تا آن ها را در فروشگاه های حقیقی Target خریداری کنید.
Bloomberg همچنین اعلام کرده است که Target به فروش تبلت های Fire و دستگاه های تلویزیونی Fire که جزو محصولات Kindle آمازون می باشد، خواهد پرداخت، اما آن ها هنوز در وب سایت موجود نمی باشند. و چندین ماه طول می کشد تا شما بتوانید آن ها را از فروشگاه ها تهیه کنید، زیرا انتظار می رود که آن ها در ماه اکتبر، و دقیقا در فصل خرید برای تعطیلات به فروشگاه ها بازگردانده شوند.
Target به صورت عمومی اعلام نکرده است که چرا آمازون محصولات خود در سال 2012 را متوقف کرده است، اما تحلیل گران معتقدند که دلیل آن این بوده است که تبلت ها و سایر محصولات الکترونیکی آمازون به عنوان یک درگاه برای تجربه ی خرید در آمازون محسوب می شده است. از طرف دیگر، آمازون از شر ویروس تروژن نیز خلاص شد اما حالا به نظر می رسد که Target از این دستگاه ها انتظار دارد تا به افزایش فروش محصولات الکترونیکی آنها منجر شود. و در حالی که آمازون به باز کردن تعدادی فروشگاه پرداخته است، همچنان دیدن محصولات آن قبل از خریدن دشوار می باشد. این مشارکت تجدید شده، می تواند به اثبات این مسئله منجر شود که این همکاری به صورت دوطرفه برای این دو غول تک فروشی سودمند خواهد بود.

برچسب هاKindlesTarget
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Target به ۷۷۵۰۰ نیروی کار فصلی نیاز دارد