تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت

Tesla همچنان مصرانه به دنبال به‌روزرسانی Autopilot است. اگر Tesla به دنبال محقق کردن بلند پروازی‌های خود در ساخت اتومبیل‌های بدون راننده عملی باشد، مطمئنا نیاز به حجم بالایی از اطلاعات جهان واقعی دارد تا به اتومبیل‌هایش آموزش دهد که به دنبال چه چیزی باشند.
علاوه بر اتومبیل‌های جدید باهوش، Tesla به‌روزرسانی Autopilot خود را ارائه کرده است که شامل سیاست اطلاعاتی جدیدی است و اشاره به جمع‌آوری "کلیپ‌های کوتاه" از دوربین‌های خارجی در جهت ارتقا رانندگی اتوماتیک دارد. این فیلم‌ها کمکی برای سیستم Tesla با هدف تشخیص خط‌ها، علائم و دیگر نشانه‌های بصری است که اتومبیل به آن‌ها نیاز دارد.
Autopilot خبر بزرگی است حتی اگر شما صاحب مدل‌های S یا X باشید. از بسیاری جهات، اتومبیل‌های جدید نهایتا محدودیت‌های Autopilot را در تعامل با ماشین‌های اولیه دارند.
در حال حاضر Autosteer در حال کار بر روی محدودیت‌های مشابه سرعت،90 مایل بر ساعت در بزرگراه و 45 مایل بر ساعت در جاد‌ه‌های خارج از بزرگراه‌ها همانند سیستم Autopilot  است. تا زمانی که Tesla قابلیت ماشین الکتریکی جدیدش را تمام کند، محدودیت سرعت عمده با استفاده از سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک تا 25 مایل بر ساعت یا کمتر محدود شده است. از دیگر نوآوری‌ها، قابلیت اجتناب از تصادفات در سرعت‌های بین 30 تا 85 مایل بر ساعت و ویژگی تنظیم نور با هدف بر طرف کردن مشکل دید برای دیگر رانندگان در حین رانندگی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه