تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

سال گذشته که کمپانی تیوو سیستم سرگرمی یکپارچه خود به نام Bolt را ساخت، طرفداران DVRهای این شرکت نیز خواهان یک محصول مشابه بودند. با وجود سیستم پخش 4K و طراحی جدید، هیچ گزینه ای برای تنظیمات کافی و ذخیره سازی در مدل قبلی وجود نداشت، که حالا این ایراد در مدل جدید به نام Bolt+ فراهم شده است. محصول جدید 500 دلار قیمت دارد و می تواند 6 کانال را همزمان ضبط نماید و البته هارد 3 ترابایتی نیز نگرانی شما را در ارتباط با فضای ذخیره سازی برطرف می نماید.




بولت پلاس بر خلاف مدل قبلی که صاف و کشیده بود، انحنای زیبایی هم دارد که ممکن است در میز تلویزیون شما جای نگیرد! اپلیکیشن هایی برای پخش از یوتیوب و نت فلیکس هم وجود دارد و نیز SkipMode نیز برای حذف تبلیغات ها و QuickMode  برای پخش سریع ویدیوها همانند مدل قبلی قابل استفاده است. این سیستم پورت های وای فای ac (که سریع ترین نوع وای فای است)، اترنت و MoCA 2.0 نیز دارد.




خلاصه این که اگر می خواهید یک سیستم پخش دیجیتال داشته باشید که همه اهل خانه راضی و خوشحال باشند، Bolt+ همان چیزی است که نیاز دارید. البته می توانید تا سال آینده منتظر بمانید تا مدل جدیدتر (که فعلاً Mantis نام دارد) عرضه شود.


برچسب هاfastest DVRBolt+TiVo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تجربه یک واقعیت مجازی با دوربین های Vuze