موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ مرداد

در یک مصاحبه ی طولانی با Washington Post ،  Cook در مورد AR ، مالیات و San Bernardino صحبت کرد.
به منظور جشن گرفتن پنجمین سال رهبری Tim Cook در اپل و تولید بیش از یک میلیارد آیفون، این رئیس به گفتگو با Washington Post نشست. این به عنوان یک صلح و حسن نیت محسوب می شود، اگرچه بینش های معدودی در مورد Cook و اپل وجود دارند که این مدیر اجازه ی بروز آن ها در میان افراد را داده است. به عنوان مثال، در مورد موضوع آیفون San Bernardino ، این شرکت زمان بسیاری را صرف کار کردن بر روی آنلاک کردن این گوشی کرد. پس از اینکه تصمیم گرفتند که انجام این کار ممکن است، اما از طرف دیگر جلوگیری از سوءاستفاده و به اشتراک گذاشتن آن بسیار دشوار خواهد بود، Cook از انجام این کار امتناع کرد. همانطور که وی توضیح می دهد،  "با ریسک انجام این کار، در صورتی که به بیرون درز پیدا کند، ما احساس کردیم که این اتفاق می تواند برای امنیت عمومی بسیار بد باشد."
Cook همچنین دوباره تکرار کرده است که 3 بیلیون خرید از شرکت Beats Electronics واقعا در پلتفرم این شرکت تاثیرگذار بوده است. از نظر او، اپل درآمدی را به دست نخواهد آورد، اما برای استعدادها و یا حق تکثیر و حق مالکیت معنوی این اتفاق خواهد افتاد. اگرچه، سودی که Beats به دست می آورد می تواند یک پاداش مفید محسوب شود. خریدن Beats باعث شده است که اپل بتواند از خدمات موزیک مخصوص به خود برخوردار شود "احتمالا کمی زودتر از آن چه که انتظار داشته اند." Cook همچنین ادعا کرده است که اپل ممکن است ویدیوهای اورجینال و برنامه های صوتی بیشتری را مانند Planet of Apps و Beats 1 بسازد. اما تنها در صورتی که به عنوان یک واسطه برای قرار دادن اپلیکیشن ها به عنوان آینده ی تلویزیون عمل کند.
Tim Cook به نظر می رسد که در مورد بهبود بخشیدن به وضعیت مالیاتی اپل در اروپا مصمم باشد، و ادعا می کند با این شرکت رفتار مناسبی در ایرلند نشده است. اتحادیه اروپا احساس متفاوتی در این زمینه دارد و انجام تحقیقات بلند مدت را به منظور بررسی شرایط یک معامله ی لذت بخش در زمانی که اپل در سال 1991 در ایرلند تاسیس شد، آغاز کرده است. در حقیقت، در سال 2014، اپل دو سوم از سود جهانی خود را به نام مالیات نوشته شده برای ایرلند ثبت کرد که این مسئله بر این موضوع دلالت می کند که چیزی در اینجا درست به نظر نمی رسد. Cook همچنین معتقد است که در جایی که "ارزش های ایجاد شده در مکانی قرار دارند که شما باید به پرداخت مالیات بپردازید"، به این توجیه می رسد که تنها مالیات آمریکا ارزش پرداخت کردن را دارد.
همچنین برای آینده، Cook از این پیشنهاد امتناع می کند که اپل در پشت شرکت هایی مانند فیسبوک، گوگل و آمازون در زمینه ی هوش مصنوعی پنهان شده است. همچنین با در نظر گرفتن این حقیقت که Siri در تمام مدت با شماست و پیش بینی بعدی لغات توسط Siri بسیار هوشمندانه تر شده است. یک محدوده ی دیگر که رشد بزرگ تری در آن صورت گرفته است واقعیت مجازی است، و Cook اذعان کرده است که اپل کارهای بسیاری را در پشت صحنه و در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی انجام داده است. لازم به اشاره به تمام خریدهای مخفیانه ی شرکت از اواخر سال 2013 نیست که شامل تعدادی از شرکت های AI مانند Turi و  یک شرکت AR می باشد که Metaio نام دارد.

برچسب هاAppleiPhones
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟