موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ دي

توسعه‌دهندگان شرکت بریتانیایی Clubit New Media، در آستانه‌ی سال نو از کوچک‌ترین تلفن همراه جهان رونمایی کردند. این گوشی هوشمند می‌تواند در جیب جلیقه ی کت‌وشلوار قرار گیرد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان محصول مورد نظر در حال حاضر امکان تولید انبوه را دارد.
توسعه‌دهندگان این محصول کلیپ تبلیغاتی جالبی را در مورد این گوشی کوچک منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شکل ظاهری، کوچکی و مفید بودن آن بر روی نظر بسیاری از کاربران و مخاطبان تأثیرگذار است.
این محصول می‌تواند یک هدیه‌ی ارزان، غیرمنتظره و کارآمد باشد و از نظر توسعه‌دهندگان جایگزین مناسبی برای گوشی‌های گران‌قیمتی است که کاربران با خود به مهمانی و فعالیت ورزشی به همراه می‌برند، زیرا افراد دیگر نگرانی بابت گم‌شدن آن نخواهند داشت.
طول Tiny T1 47 میلی‌متر است، اما این به این معنی نیست که دستگاه تنها یک گجت زینتی است. این محصول همانند یک موبایل آنتن دهی دارد و زنگ می‌خورد. کاربر می‌تواند به‌راحتی با آن صحبت کند.
از دیگر ویژگی‌های Tiny T1، دارا بودن صفحه‌نمایش OLED و توانایی ذخیره ی شارژ باتری به مدت سه روز می‌باشد. مالک دستگاه از nano-SIM استفاده خواهد کرد و قادر به ذخیره ی 300 مخاطب در دستگاه است. همچنین می‌تواند تعداد 50 پیام را در حافظه ذخیره کند و تماس‌های ورودی و خروجی را چک نماید. از نظر کارشناسان این محصول آینده‌ی بسیار خوبی در پیش رو دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه