کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

Toshiba قصد دارد تا چند کارخانه‌ی جدید تولید ریزتراشه‌های کامپیوتری را به صورت اختصاصی برای ساختن حافظه‌های فلش راه‌اندازی کند. به این منظور این شرکت در نظر دارد خود را با شرکت تولید محصولات نیمه رسانا برای موبایل و لپ‌تاپ  پیوند زده و بخشی از سهام Western Digital را معامله نماید. این در حالی است که شرکت Western در تلاش برای مقابله با از دست دادن خسارت عظیم در بخش انرژی هسته‌ای ایالات متحده است. شرکت جدید تولید تراشه‌، نیمه اول سال جاری تاسیس خواهد شد. علاوه بر رهبر هارد درایو جهانی ایالات متحده، Western Digital، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز تمایل خود را به این امر نشان داده‌اند.
گفتنی است، Toshiba به احتمال زیاد حدود۲۰ درصد بهره را بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد یِن با حفظ اکثریت سهام و حفظ شرکت جدید در گروه درآمد، به فروش خواهد رساند. واحد مذکور می‌تواند لیست بازار سهام را در آینده در نظر بگیرد. شایان ذکر است، این مقدمات Toshiba را با بودجه‌های کوتاه مدت در قالب درآمد حاصل از فروش سهام مهیا می‌سازد و همچنین شرایط کسب و کار را جهت اخذ وام‌های بانکی و بودجه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه آسان‌تر می‌کند. این امر رشد ایجاد شده توسط تراشه‌های حافظه فلش را تسهیل کرده و در نهایت سرمایه Toshiba را افزایش می‌دهد.
مطابق اطلاعات منتشر شده، قرار است دو شرکت Toshiba و Western Digital در منطقه Mie کشور ژاپن، در همین زمینه خط تولید جدیدی طراحی و پیاده‌سازی نمایند.

برچسب هاWestern DigitalToshiba
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتخاب نام شیرینی برای نسخه جدید اندروید گوگل