اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

در حال حاضر Twitter نزدیک به چهار برابر کاربر فعال ماهانه بیشتر در خارج از آمریکا نسبت به داخل این کشور دارد، یعنی تقریبا 260 میلیون کاربر در مقابل 68 میلیون کاربر و این هفته Twitter خیلی بی سر و صدا برنامه‌ی جدیدی را در تلاش برای افزایش این تعداد کاربران راه‌اندازی کرد. این شبکه‌ی اجتماعی در حال آزمایش اپلیکیشن اندرویدی به نام Twitter Lite است، نسخه‌ای از اپلیکیشن Twitter که قرار است سبک‌تر باشد و با شبکه‌هایی دیتایی که کندتر هستند، بهتر کار کند.
بارگذاری سبک‌تر داده‌ها در این برنامه بدان معناست که آن مخصوصا برای بازارهای نو ظهور که شبکه‌های اطلاعات اغلب برای استفاده‌ی کاربران کندتر و گران‌تر هستند، مفید است. Twitter تائید کرد که این برنامه در حال حاضر در حالت آزمایشی در فیلیپین قابل دسترس است. در این کشور کاربران Twitter در سطح بالایی قرار دارند.
این برنامه که به صورت جداگانه در Google Play Store برای دستگاه‌هایی که دارای Android 5.0 به بالا هستند اجرا می‌شود، در این کشور دو زبان انگلیسی و فیلیپینی را پشتیبانی می‌کند. حجم این اپلیکیشن کمتر از ۱ مگابایت است و پس از نصب نیز فضایی کمتر از ۳ مگابایت را اشغال می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه