گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

Twitter تائید کرد در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی tweetstorm بیشتری ایجاد کنند. این قابلیت مجموعه‌ای از توئیت‌های متصل به هم است که می‌تواند راه حل جالبی برای محدودیت‌های تعداد کاراکتر Twitter باشد. این ویژگی یک رابط کاربری جدید برای ایجاد توئیت‌ها را ارائه می‌دهد که در این حالت کاربران می‌توانند یکی یکی تو‌ئیت‌ها را نوشته و سپس با فشردن دکمه‌ی "Tweet All" همه‌ی آن‌ها را ارسال کنند.
وجود ویژگی tweetstorm اولین‌بار در دستورالعمل برنامه‌ی Twitter در ماه سپتامبر گنجانده شد، این یکی از مواردی بود که قرار بود در آینده معرفی شود. امروز وبلاگ Android Police گزارش کرد که قابلیت tweetstorm برای برخی کاربران برنامه‌ی آلفای Android این برنامه عملی شده است. Twitter هم به TechCrunch گفت ویژگی tweetstorm در حالت آزمایشی برای برنامه‌های آلفا و بتا بر روی iOS و Android برای هفته‌ها در حال آزمایش بوده است.
ویژگی جدید دارای دکمه‌ی (+)  در سمت راست صفحه‌ی Twitter است، در جایی که کاربر می‌تواند دکمه‌هایی را برای اضافه کردن عکس‌ها، GIFها، نظرسنجی‌ها و مکان‌ها پیدا کند. با تپ کردن، دکمه‌ی (+) به کاربران اجازه‌ی ورود توئیت‌های جداگانه‌ی tweetstorm را می‌دهد. در طول فرایند نوشتن، فرد می‌تواند به عقب برگشته و هر آیتم خاصی را قبل از ارسال ویرایش کند. پس از اتمام، کاربر دکمه‌ی "Tweet All" را برای به اشتراک‌گذاری tweetstorm خود تپ می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه