اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

Twitter، شرکت سازنده‌ی Periscope، در روز سه‌شنبه خبر از راه‌اندازی طرح ویژه‌ای برای کاربران این سرویس، به‌نام VIP منتشر ساخت. هدف این طرف حمایت از کاربران فعال این سرویس نام برده شده است. عضویت در این برنامه رایگان است، اما یک سری نیازمندی‌هایی همانند داشتن Follower، آمار مشاهده‌ی ویدئو و تعداد پست‌های بالا می‌باشد. با عضویت در این طرح، Periscope قول می‌دهد که بدج‌های مخصوصی جهت نمایش محتواهای کاربران VIP را بر روی حساب کاربری و فضاهای دیگر این برنامه فراهم آورد. همچنین قرار گرفتن محتوای کاربر VIP در خروجی جست‌وجوها و به عنوان کاربر توصیه‌شده، یکی دیگر از امکانات ارائه‌ شده‌ی این طرح می‌باشد. ناشران محتوا نیز می‌توانند با دیگر تولیدکنندگانی که محتوای مشترک منتشر می‌کنند، در تعامل باشند.

۳ مدل بدج VIP وجود دارد: برنزی، نقره‌ای و طلایی. دسترسی به انواع بدج VIP از طریق تعداد Followerهای کاربر سرویس Periscope تعیین می‌شود، نه تعداد آن در Twitter. همان‌طور که گفته شد، تعداد بازدیدها و پست‌های گذاشته نیز در تعیین نوع بدج تأثیر مستقیم خواهد داشت. بنابراین برای برنزی شدن، به بیش از ۱۰هزار Follower، به طور متوسط دارا بودن بیش از ۲۰۰نفر بازدیدکننده به ازای هر پخش و داشتن حداقل ۲ پخش زنده در هفته نیاز است. برای کاربر طلایی شدن نیز، به بیش از ۱۰۰هزار Follower، متوسط بیش از ۵۰۰ بازدید به ازای هر پخش و ۲ بار پخش در هفته از پیش‌نیازهای آن به شمار می‌آید.
به گفته‌ی مسئولان این شرکت، طرح VIP برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که در پلتفرم Periscope سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همچنان به اشتراک‌گذاری محتوای پرمخاطب خود بر روی این سرویس ادامه دهند.

برچسب هاperiscopeVIPTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Twitter می‌خواهد کاربران Periscope را افزایش دهد