تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

Twitter قصد دارد در ژانویه 2017، به از سر گیری خدمات ویدئو سرویس Vine اقدام نماید. نمایندگان این شبکه اجتماعی در آخرین پست خود در صفحه رسمی این سایت اعلام کردند، برنامه «Vine Camera» همچنان امکان ضبط ویدئویی را در مدت 6 ثانیه برای کاربران فراهم خواهد کرد.
تصاویر ضبط شده امکان اشتراک گذاری مستقیم به سرویس توئیتر را دارند. البته کاربر می تواند این تصاویر را در گالری خود ذخیره و در فرصت مناسب انتشار دهد. توسعه دهندگان این برنامه عنوان می کنند تمامی تصاویر قدیمی ساخته شده توسط کاربران نیز برای آنان در وب سرویس این برنامه در دسترس خواهد بود. 
چندی پیش در فضای مجازی خبری منتشر شد که مدیران شبکه اجتماعیِ توئیتر قصد دارند سرویس ویدئوی 6 ثانیه‌ای Vine را برای همیشه تعطیل ‌کنند اما گویا پس از مدتی نظرشان عوض ‌شد و قصد فروش آن به قیمت 10 میلیون دلار را داشتند که با این اخبار جدید به نظر می رسد مسئولین تصمیم گیرنده در مورد آینده این سرویس، از تصمیم خود منصرف شده اند. در همان زمانی که خبر هایی در مورد تعطیلی Vine به گوش می رسید، توئیتر با معرفی سرویس جدیدی به نام Coub، کاربران را به سرویس معرفی شده جدید، مهاجرت داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه