گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

در حالی که Facebook به آمار کاربران خود می‌بالد، اما Twitter چندان مشتاق به انتشار آن، خصوصا میزان بازدیدکنندگان روزانه‌ی سرویس خود نمی‌باشد.
در عوض Twitter علاقمند است همگان به میزان کاربران فعال ماهانه‌ی این سرویس و میزان رشد کاربران فعال آن به صورت روزانه توجه داشته باشند. صادقانه بخواهیم بگوییم، Twitter در خصوص ارائه‌ی آمار مورد آخر نیز چندان شفاف عمل نکرده است.
این شرکت تنها تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی خود را برای دو فصل مالی گذشته، ۳۲۸ میلیون عنوان کرده است. طبق همین آمار ارائه شده، میزان رشد کاربران فعال روزانه‌ی آن نیز به میزان ۱۰ درصد در هر کدام از ۳ فصل مالی گذشته، رشد داشته است.
Twitter دلیل این امر خود را مقایسه‌ی ناعادلانه‌ی آمار این سرویس با Facebook دانسته است. چراکه به اعتقاد این شرکت، ارائه‌ی میزان کاربران فعال روزانه و مقایسه‌ی آن با Facebookئی که دارای میزان کاربران فعال ماهانه‌ی ۶ برابر بزرگ‌تری نسبت به Twitter می‌باشد، منجر به مقایسه‌ی صحیحی نمی‌گردد. این شرکت همچنین می‌پندارد حقیقت این امر نیز که میلیون‌ها آمریکایی در مدت گذشته این سرویس را ترک کرده‌اند، به دلیل این مقایسه‌ی آماری بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه