نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

با توجه به اتفاقات رخ داده پیرامون Twitter، تغییراتی بر روی این سرویس در جهت بهبود آن صورت گرفته است. این شرکت اخیرا در تلاش بوده است تا مشتریان و شرکت‌های تجاری را به یکدیگر متصل کند. هم‌اکنون نیز این شرکت قصد دارد ویژگی‌هایی را برای مشتریان کسب‌وکارها ارائه نماید.
در اولین گام، کسب‌وکارها می‌تواند پیغام خوش‌آمد گویی برای مشتریان خود در نظر بگیرند. این بدان معنی است که نیازی به آغاز مکالمه از سوی مشتریان وجود ندارد و این امر باعث می‌شود مکالمات بین مشتری و شرکت تجاری، راحت‌تر آغاز گردد.
اما ویژگی جدید دیگر قابلیت Quick Replies است. این‌ قابلیت به مشتری کمک می‌کند تا با سوالات قابل مطرح متداول آشنا گردد. مشتری می‌تواند سفارشی را پیگیری کند، اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول به‌دست آورد و یا مستقیما با یک کارگزار وارد صحبت شود. البته کاربران می‌توانند سوال‌های خود را مثل سابق از واحد پشتیبانی مستقیما مطرح کنند، اما Quick Replies می‌تواند ایده‌ای از سوال‌های قابل مطرح از Twitter را به کاربر، به صورت کاملا مکانیزه ارائه دهد.
Twitter در تلاش است فاصله‌ی بین بات‌های موجود در سرویس‌های Facebook و چت را با استفاده از انسان‌های واقعی پر کند. کسب‌وکارهایی که علاقمند به استفاده از قابلیت‌های Welcome Messages و Quick Replies هستند، می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرویس پیام‌رسان Twitter سرانجام دارای «رویت پیام» شد