اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

سرویس Periscope که تحت مالکیت Twitter قرار دارد، قصد افزایش کیفیت ویدئوهای پخش شده از طریق این سرویس را دارد. کیفیتی که توسط گوشی‌های هوشمند قابل دسترس نیست. در همین راستا، این شرکت سرویس Periscope Producer را به عنوان راهی برای استریم هرگونه ویدئوی زنده، مستقیما برای دنبال‌کننده‌های آن حساب‌کاربری Periscope در نظر گرفته است.
این بدان معنی است که تهیه‌کنندگان ویدئو می‌توانند از دوربین‌های حرفه‌ای  و حتی متعدد در زوایای مختلف برای پوشش رویداد خود بهره ببرند و بر روی تصاویر از طرح‌های گرافیکی و تبلیغاتی استفاده کنند.
این قابلیت این امکان را به شبکه‌های خبری می‌دهد تا ویدئوهای زنده‌ی خود را از طریق این سرویس پخش کنند. این به‌روزرسانی نشانه‌ی واضح آن است که Periscope به دنبال محتوای باکیفیت بالایی برای سرویس خود است؛ محتوایی که از کاربران متوسط این سرویس نمی‌توان انتظار داشت. در واقع این به‌روزرسانی است برای شرکت‌ها و افرادی که به نحوی مرتبط با تولید ویدئوهای تلویزیونی هستند. رقبایی چون Facebook و YouTube نیز برای عقب نماندن از قافله، چنین پخش زند‌ه‌ی ویدئویی را برای سرویس خود راه‌اندازی کرده‌اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Twitter جهت ترغیب کاربران، طرح Periscope VIP را ارائه کرد