گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

این شرکت امروز اعلام کرد حذف نشان‌های تایید حساب‌های کاربری که قوانین آن را نادیده می‌گیرند شروع می‌کند. این اعلامیه که به طور رسمی بر روی @TwitterSupport منتشر شده، به نظر می‌رسد در جهت محکم کردن سیاستی است که این شرکت در ماه ژانویه آن را آغاز کرده است. در آن زمان Twitter نشان تایید را از حساب کاربری Milo Yiannopoulos حذف کرد.
شرکت در توئیتی گفت: "برای مدت‌های طولانی نشان تایید به عنوان نشانی از موافقت تلقی می‌شد. ما به حساب‌های تایید شده این امتیاز را دادیم که در Twitter بیشتر به چشم بیایند و این وضعیت این موضوع که ما با آن‌ها موافق هستیم را تقویت کرد. بهتر بود ما با این مسئله زودتر از این‌ها مقابله می‌کردیم."
Twitter گفت این مشکل از جولای 2016 پس از این تصمیم که هر شخص اجازه‌ی درخواست یک حساب کاربری تایید شده را دارد بدتر شد. این شرکت اضافه کرد که در حال حاضر در حال کار بر روی "یک برنامه‌ی تایید و تصدیق جدید" است، اما درباره‌ی جزئیات برنامه چیزی اعلام نکرد. در عین حال از زمان اعلامیه‌ی شرکت در هفته‌ی گذشته هیچ حساب کاربری تایید نمی‌شود. همچنین این شرکت "بررسی" حساب‌های تایید شده‌ی قبل را هم در تلاش برای شناسایی حساب‌های متخلف آغاز کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه