اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

Twitter مجبور است راهی برای رشد خود پیدا کند و  در تازه‌ترین تلاش‌ها می‌خواهد خارج از گوشی موبایل نیز برای خود مخاطب جذب کند.
امروز این شرکت اعلام کرد که قصد ارائه‌ی اپلیکیشنی برای Apple TV، Xbox One و تلویزیون Fire TV شرکت آمازون را دارد. توسط این اپلیکیشن کاربران می‌توانند محتوای توئیتر را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنند. اولین چیزی که از این خبر می‌توان برداشت کرد، مشاهده‌ی استریم‌های زنده و Top Tweets بر روی تلویزیون است. به این موارد، Vines و Periscopes را هم اضافه کنید. دو سرویس Twitter که سعی در پیاده کردن ایده‌ی «هر شهروند، یک خبرنگار» را دارد.
بیایید چرایی جالب بودن این اقدام Twitter را  بررسی کنیم. این کار پای تمام محتوای Live Stream این شرکت را به تلویزیون‌های کابلی و کاربرانش باز می‌کند. کاربرانی که عاشق اطلاعات دست اول هستند و Twitter با قرارداد بستن با شرکت‌های مختلف تلویزیونی، می‌تواند در کنار نمایش ویدئوها، محتوای Live Stream خود را هم در کنارش به کاربران ارائه نماید. علاوه بر این، این کار می‌تواند کاربرانی را که پیش‌تر علاقه‌ای به خرید تلویزیون‌های کابلی و حق عضویت آن نداشتند، تشویق به استفاده از سرویس آنان کند.
طبق معمول، هرچه بیننده‌ی بیشتر جذب کنید، تبلیغات بیشتری می‌توانید بگیرید و قراردادهای همکاری فوق‌العاده‌ای با شرکت‌ها داشته باشید.
رشد اپلیکیشن اصلی Twitter سرعت پایینی دارد و در سال گذشته سهام آن ۳۵درصد کاهش داشته است. به همین منظور سران این شرکت در تلاش‌اند با تعریف کردن فضاهای کاری و مصرفی جدید برای سرویس خود، کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کنند و سهم خود را از این بازار پر رقابت افزایش دهند. برای رسیدن به این مهم، راه‌کارهای Twitter بایستی خلاق و پایدار باشند تا باردیگر بتوانند اعتماد جهانیان و Wall Street را به خود جذب کنند. راه‌کاری که طبیعتا Twitter را از منطقه‌ی بی‌خطر و راحت کنونی آن خارج  می‌کند، اما تنها راه بقای آن‌ها پذیرفتن تغییر و حرکت رو به جلو است. راه بقایی که با حذف لینک‌ها، عکس‌ها و … از محدودیت ۱۴۰ کاراکتر Tweet آغاز شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن جدید Volkswagen برای Apple Watch