تکنولوژی
الناز فرجی۵:۵۴ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

روز سه شنبه Uber یکی از ویژگی های جدید خود به نام ردیاب سفر را راه اندازی کرد، با استفاده از این سرویس کاربران می توانند اعضای خانواده خود را ردگیری کنند. ردیاب سفر بخشی از ویژگی  Uber به نام نمایه خانواده می باشد که به شما اجازه می دهد مشخصات اعضای خانواده تان را به آن اضافه کرده و هر کدام از آنها را به صورت جداگانه در لیست قرار دهید.  افرادی که در پروفایل شما هستند لزوما نیاز نیست که حتما از خانواده شما باشند اما باید درخواست شما را قبول کنند تا بتوانید آنها را به لیست خود بیاورید.
ایده اصلی این پروژه برای پیگیری وضعیت اعضای خانواده در زمان واقعی می باشد. هنگامیکه کسی در پروفایل خانواده شما درخواست سواری می کند با گزینه ای برای پیگیری سوار شدن به شما اطلاع داده می شود، پس از آن قادر خواهید بود که پیشرفت سفر او را بر روی برنامه Uber دنبال کنید.
پروفایل خانواده ابتدا فقط در ایالت متحده راه اندازی شد، اما اکنون در بیش از 60 کشور دنیا می توان از امکانات آن استفاده کرد اما هنوز هم مکان های زیادی هستند که در این لیست قرار ندارند (برای مثال کرواسی در لیست کشورهایی که در آنجا می توان از این سرویس استفاده کرد وجود ندارد).
در ماه آوریل، Uber از طرف دادستان کالیفرنیا به دلیل گمراه کردن رانندگان در مسیریابی مجرم شناخته شد و به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم شد. هنوز هم جای پیشرفت زیادی برای این برنامه وجود دارد.

برچسب هاUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps با پشتیبانی از Uber به‌روزرسانی شد